Murdoch povlači Fox News sa platforme Sky dok UK razmišlja o preuzimanju ugovora

U priopćenju, Murdochov Twenty-First Century Fox rekao je kako je odlučio da više nije u njegovom komercijalnom interesu pružati Fox News u Velikoj Britaniji, gdje ga gleda samo nekoliko tisuća gledatelja.

Fox news, Murdoch, Rupert Murdoch, Sky platforma, Fox news britain, britainRupert Murdoch (Izvor: Reuters/Datoteka)

Rupert Murdoch povukao je svoj kanal Fox News sa britanske platforme Sky, gdje vlada procjenjuje ponudu medijskog moćnika za kupovinu šire televizijske kuće Sky pay-TV za 15 milijardi dolara. U priopćenju je Murdochov Twenty-First Century Fox rekao kako je odlučio da više nije u njegovom komercijalnom interesu pružati Fox News u Velikoj Britaniji, gdje ga gleda samo nekoliko tisuća gledatelja.



Kritičari Murdocha i njegove tvrtke redovito navode desno orijentirani kanal Fox News kao razlog zašto Murdochu ne bi trebalo dopustiti da kupi 61 posto Sky-a koje već ne posjeduje. Fox je u prosincu pristao kupiti potpunu kontrolu nad europskom televizijskom televizijskom skupinom Sky, ali britanska vlada još uvijek odlučuje hoće li ugovor uputiti na potpunu istragu koja bi mogla dodati mjesece procesu odobravanja.

Vlada nije pronašla nikakve probleme u vezi s predanošću Twenty-First Century Foxa standardima emitiranja, ali ispituje bi li taj sporazum tvrtki dao preveliki utjecaj na vijesti u zemlji. Fox News fokusiran je na američko tržište i dizajniran je za američku publiku te, u skladu s tim, prosječno gleda samo nekoliko tisuća gledatelja u Velikoj Britaniji tijekom dana, rekla je tvrtka.



Zaključili smo da nije u našem komercijalnom interesu nastaviti pružati Fox News u Velikoj Britaniji. Kanal Fox News od utorka u 1600 po lokalnom vremenu više nije bio dostupan na platformi Sky. Dionice Sky zatvorile su 0,5 posto na 950,5 penija, dok su Foxove skočile 1 posto na 27,52 dolara na 1700 GMT.